• Q&A

PYTANIA I ODPOWIEDZI

  1. Czy musimy podpisać umowę dotyczącą współpracy?
  • Nie, nie ma takiej potrzeby.

 

  1. Czy ceny na stronie zawierają rabat?
  • Tak, ceny które widzisz zawierają już Twoje rabaty. Niczego też nie musisz obliczać.

 

  1. Czym możliwość uzyskania większych rabatów?
  • Tak, przy większych zamówieniach prosimy o kontakt email-owy

Często pojawiają się naprawdę dobre okresowe przeceny - warto je śledzić.

 

  1. Czy oferujecie kredyt kupiecki lub odroczony termin płatności?
  • Wkrótce będzie dostępny kredyt kupiecki

 

  1. Czy możliwa jest integracja stanów magazynowych?
  • Tak, poprzez XML

 

  1. Czy udostępnienie pliku XML jest darmowe?
  • Tak, jest darmowe

 

  1. Czy wykonujecie integrację z zewnętrznymi platformami np. BaseLinker
  • Nie zajmujemy się wykonywaniem integracji

 

  1. Czy możecie udostępnić kontakt do firmy/osoby, która wykonuje takie integracje
  • Tak, współpracujemy z taką firmą i możemy udostępnić kontakt. Powołując się na nas otrzymasz rabat na integrację. Prosimy kontaktować się w tej sprawie na adres email: hurt@multimax24.pl

 

  1. Jak często aktualizowane są stany towarów
    • Stany magazynowe aktualizowane są co godzinę.

 

  1. Czy jest możliwość wystawienia faktury zbiorczej, przy zamówieniach dropshppingowych?
  • Wkrótce pojawi się taka możliwość. Na dzień dzisiejszy do każdego zamówienia wystawiana jest osobna faktura

 

  1. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
  • Nie mamy określonej minimalnej kwoty zamówienia

 

  1. Jak szybko towar jest wysyłany?
  • Czas wysyłki 24 do 72h, jednak w 98% przypadków jest wysyłany w dniu zamówienia lub do 24h.

 

  1. Jakie są koszty wysyłki?
  • Dostawa Kurierem - przedpłata 14 zł brutto
  • Dostawa Kurierem – pobranie 19 zł brutto

 

Obecnie trwają negocjacje cenowe z przewoźnikiem InPost w celu obniżenia kosztów wysyłki 

 

  1. Czy zamawiając dwa, trzy,…… produkty w jednym zamówieniu do każdego produktu zostanie doliczony koszt dostawy?
  • Tak, do każdego zamawianego produktu doliczany jest koszt wysyłki (niezależnie od ilości produktów w jednym zamówieniu). Jeżeli twój klient zamówi większą ilość, koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie lub drogą email-ową abyśmy mogli dla Ciebie wyliczyć koszt transportu dla całego zamówienia.

 

    15. Czy mogę podesłać własnego kuriera?

  • Na dzień dzisiejszy nie, lecz wkrótce tak możliwość się pojawi

 

  1. Czy realizujecie zamówienia za pobraniem
  2. Czy jest możliwość odbioru osobistego
    • Nie ma takiej możliwości. Nie posiadamy sklepu stacjinarnego, towar jest wysyłany z naszego magazynu

   18. Czy przyjmowane są reklamacje od klientów dropshippingowych?

  • Tak, każdy towar kupiony u nas podlega gwarancji. W przypadku stwierdzenia wady prosimy o wypełnienie formularza gwarancyjnego i przesłanie go na adres email-owy hurt@multimax24.pl Serwis skontaktuje się z Tobą w celu realizacji reklamacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce „Gwarancja” https://multimax24.pl/news/n/221/GWARANCJA.

Pamiętaj, Ty jesteś naszym klientem, nie kupujący w Twoim sklepie. Wszelkie kwestie tego typu będziemy więc rozwiązywali z Tobą. Nie jesteśmy odpowiedzialni za kontakt z Twoim klientem.

 

  1. Czy przyjmujecie zwroty?
    • Na dzień dzisiejszy nie, lecz w krótce udostępnimy taką możliwość dla stałych kontrahentów
  2. Czy w najbliższym czasie planujecie jakieś zmiany?
    • Tak, w najbliższym czasie pojawi się możliwość przyjmowania przez nas zwrotów od klientów, wysyłania własnego kuriera po odbiór przesyłek, zostanie udostępniony odroczony termin płatności oraz faktury zbiorcze dla naszych kontrahentów,